Časté dotazy


Může se Mára Motal během jedné akce přesunout z pole A na pole B a natáhnout hadici z pole C na pole B?

Ne. Mára Motal se během jedné akce může přesunout z pole A na pole B a natáhnout hadici jen z pole A na pole B.

Může Zdenda Zajíc natáhnout dvě hadice za jednu hodinu ze sousedních polí, přes které nešel předchozí hodinu?

Ne. Zdenda Zajíc tahá v rychlosti hadice pouze za sebou jako Mára Motal. Chce-li natáhnout hadici ze sousedního pole, na kterém nebyl v předchozí hodině, musí využít standartní akci natažení hadice, tudíž natáhne jen jednu hadici v jedné hodině.